If you can dream it, you can do it.



Jag verkligen hatar att gå upp tidigt på mornarna, det måste nog vara något av det värsta som finns, eller egneltigen finns det nog massa saker som är värre. Men just idag var det verkligen usch.
Gick iallafall till skolan, hade alla lektioner, lagade kyckling, klyftpotatis och någon sås, till efterrätt rulltårta med grädde och en persikohalva på. Det var riktigt länge sen jag var så mätt haha. Vart petad i magen och slog tillbaka, slog jätte löst trodde jag men det var tydligen ganska hårt, märkte jag när han inte reste sig upp på ett bra tag och hade ont i magen tills lektionen sluta.. Körde taekwondo på idrotten och fyfan, det var riktigt jobbigt. Kommer ha träningsverk i armarna flera dagar, har nog aldrig gjort så många armhävningar i hela mitt liv. TACK alla underbara människor som inte kunde vara tysta, verkligen tack! ♥
Är btw riktigt sugen på att gå ut och fota, men alla verkar vara upptagna så får väl sätta mig med allt jag ligger efter i istället. Fast det är ju nästan lika kul :)

Ha de super ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0