i'm your god

Va i Slöd(d)ertälje idag med mina småsyskon & Sumitra. Mötte henne på station så gjorde vi sällskap.
Köpte skor till min brorsa och sen köpte hon två tröjor. Dom köpte även present till mig så jag fick stå
i ett jävla hörn som om jag vore konstig haha.. Fyller ju år imorgon om ni inte visste det ;) Ska
fan bli jävligt nice! 15 bast, tänk vad mycket jag får göra ;) cykla utan hjälm, 15årsfilmer, ha sex. haha nej men wtf, längtar när jag tänker på det, men har inte tänkt så mycket det senaste året haha!  får väl ta och ändra på det.. eller?
snart kommer mormor och morfar och fikar, efterlängtade!









¨

Lite bilder från Paris där jag var med mormor, morfar och mamma i maj 2009.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0