något blev väldigt fel..

Alltså jag blir så jävla arg , man ser små söta tjejer som förstör sina ansikten med massa smink! VEM FAN släpper ut sin 11-åriga dotter helt spacklad?! Jag hade iaf ALDRIG gjort det. Hade min lillasyster (10år) försökt gå ut så hade jag dragit in henne och låst dörren och tvingat henne att tvätta bort det om hon ville gå ut :O AAAAAAARHGHGHGHG jag blir så förbannad. Det finns ingen som hellst mening med det! VEM vill man vara snygg för då? sina kompisar som inte sminkar sig, killarna i ens klass som leker med pinnar och spelar kula fortfarande, dom äldre killarna som inte är ett dugg intresserade om en tjej sminkar sig eller inte ?! jag förstår faktiskt inte poängen. När jag var 11 hade jag låssas hästar och lekte krig i skogen! Ville jag någon något GICK jag till den eller använde den såkallade HEMTELEFONEN! Nu går småflickor runt med iphones.. VART ÄR VÄRLDEN PÅVÄG?! om det är såhär nu, hur kommer domhär små tjejerna bli när dom fyller 15?! Jag vill inte ens tänka på det.






VS



Ja, ni kan ju avgöra själva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0