u got me

 Åkte till Enhörna vid 9tiden imorse för att hjälpa till som funktionär då det var någon löptävling, min lillebror är med och springer i klubben så därför fick vi den stora äran att hjälpa till ;) Dock kunde han inte springa för han hade ont i knät, typ sträckt det när han skulle göra volt på stuttsmattan, han hade raka ben när han landade vilket inte var så jävla smart, märkte vi när han inte kunde springa... Aja det var rätt slappt endå, behövde typ inte göra någonting hahaha stog och stekte i solen mest hela tiden, brände vänsterarmen :( Det är rätt sjuk, för två veckor sen snöade det chockmycket och nu kan man knappt ha långa byxor på sig! LOVE IT. Tänker verkligen pressa iår, vem vill vara blekfis liksom.

Gick ut och fotade & käka glass med Isabelle när jag kom hem, slänger upp några schtekarbilder, vi hade damp och sprang runt på fotbollsplanen hur länge som hellst. Fattar inte hur vi orka i den här jävla värmen, helt sjukt :o
haha kom iaf en ashet kille och typ tränade mitt på planen, armhävningar, sittups osv. han var sjukt läcker kan jag bara säga! haha nej fu på dig amanda..












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0