5 saker ni kanske inte visste om mig...

- Jag är ofta dryg mot folk jag inte känner, speciellt mot killar.
- Jag sover fortfarande med ett av mina gosedjur i sängen ibland när jag känner mig ensam.
- Om jag får tråkigt brukar jag alltid gå till kylskåpet, kolla i den, och gå tillbaka till mitt rum, kan upprepa det
flera gånger i rad.
- Jag älskar att dagdrömma, så brukar alltid ställa väckarklockan 45 minuter tidigare än jag måste för att jag ska hinna dagdrömma innan jag går upp.
- Jag hatar när folk inte vill prata med en för att man är född år -96. Att dömma någon efter hur andra är är inte okej i mina ögon! Speciellt inte efter någons ålder. Sånt gör mig pissed of!
.
.
Nu vet ni om ni inte redan visste! ;)
Och nu ska jag packa ner alla böcker + kläder för skolan imorgon, borsta tänderna och
krypa ner i sängen iväntan på att min finaste pojkvän ska träna klart.
Jätte härligt, (fall du ser det här ikväll pontus Om jag inte svarar på sms har jag
förmodligen somnat, men du får ringa och väcka mig då det gör ingenting
jag kommer tycka om dig iaf♥♥♥♥♥♥)
Godnatt alla bloppisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0