Allt du strävat efter, kanske funnits rakt framför dig hela tiden. Du har bara inte sett det

Nej fyfan vad jag är trött. Eller egentligen är jag inte det men jag blir trött av att inte göra något,
fattar ni? hahaha fett random men det är så jag är när jag är som bäst! Eller det kanske
är när jag är tyst :S haha aja det är inte mitt problem :D Jag ska varjefall sova snart, kanske
läsa lite i min bok *Jag saknar dig, jag saknar dig*. Den är helt jävla grym! Det är sjukt hur en bok
kan beröra så mycket, för er som inte vet handlar det om två tvillingar, enäggstvillingar, och så en
dag blir den ena överkörd och den andra vill inte inse det, vilket kanske inte är så konstigt. Hon ska
iallafall klara sig utan sin tvilling och då skriver hon om hur det är! Eller hur det var, eller ja! I boken
berättar hon iallafall om hur det är :) Den rekomenderar jag verkligen att ni läser om ni inte redan gjort det!
Dessutom kommer den ju på bio om ett tag, kan ju va värt att ha läst boken först ;) Tänkte boka in mig
på premieren och hoppas på att min älskade J.H följer med mig! (Hon har egentligen inget val) hehe.
Nej nu ska jag fan sova.
HA DET TRÅKIGT FÖR DET HAR JAAAAAAAAAAAAAAAAAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0