Amandaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Hej jag heter Amanda Sandqvist, jag är 15 år och jag hatar när folk har fördomar.
Jag är oftast glad och positiv, men ibland kan jag vara en riktig biatch, (observera ibland)
Det gör inte mig något för jag trivs med vem jag är och vill inte folk aceptera mig
så är det deras problem, det är inte jag som förlorar på det liksom. Jag är social och
gillar att lära känna nya människor. Sånt är kul :D En annan sak jag hatar är när folk
lyssnar på rykten, och tror på skiten. Det är illa, fast oandra sidan. Om folk hör någon
snacka om mig, och den tror på det (om det är negativt) Säger det mer om den personen
än om mig. Så ja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0