Är du lika god som du ser ut att vara?

Blir förmodligen sista inlägget för idag!
Ska krypa i säng snart, och kanske läsa några rader, vem vet liksom!
Imorgon ska jag till skolan, har jag bestämt hehe.
Mår bättre än när jag gick hem från skolan i tisdags men
det går tydligen något virus nu och eftersom mitt immunförsvar= dött
så är jag inte förvånad över att jag hamnade hemma...
Aja sånt händer, har iallafall vilat upp mig men fortfarande sur för
att jag inte va med på skolfotot + spex :(
Och jag vet att jag inte skriver om något roligt osv, men ni får ha lite förståelse,
det händer inte så mycket kul i min värld förstår ni. Det roligaste som skulle kunna hända
(eller händer nästan varje dag) är att jag råkar slå mig själv, men det vill jag inte
skriva om för vill ju inte framstå som värsta random ;)
Eller det gör jag kanske redan, fuck...

Kommentarer
Postat av: Emma

snyggt de blev! :D <3

2011-08-31 @ 20:55:59
URL: http://eemmahagfeldt.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0