Bara för att ni ska få någonting!

DAG 1 - bild & 10 saker om dig

DAG 2 - din kärlek genom åren

DAG 3 - något som gör dig glad

DAG 4 - dina bästa tjejkompisar

DAG 5 - din familj

DAG 6 - bästa platsen på jorden

DAG 7 - vad du ska göra den närmsta månaden

DAG 8 - din förebild

DAG 9 - denna person skulle jag vilja byta liv med för en dag

DAG 10 - detta är snyggt

DAG 11 - något som gör dig arg

DAG 12 - favorit filmer, böcker och musik

DAG 13 - typ av killar du faller för

DAG 14 - ett ställe du saknar

DAG 15 - något du inte skulle klara dig utan

DAG 16 - du som liten

DAG 17 - mål i livet

DAG 17 - det här är du stolt över

DAG 19 - något du ångrar

DAG 20 - ditt motto i livet

Så jag börjar väl nu direkt antar jag.

Dag 1 - bild & 10 saker om dig själv

1. Jag är egentligen blyg
2. När jag blir arg vet jag inte vad jag gör, det bara händer
3. Jag är nästan helt nöjd med mig själv
4. Jag har lätt för att tycka om någon men svårt för att bli kär
5. Sova är det bästa, och det värsta som finns
6. Jag hatar sprutor
7. Många dömer mig för att jag är 96a och jag hatar det
8. Jag trivs bäst med mina vänner
9. Jag tror att jag och Jessica är så bra vänner för att vi är så himla olika
10. Efter jag såg filmen Legally Blonde ville jag bli advokat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0