Biffen & Superkvinnan

Ja, man ska kalla saker vid deras rätta namn!
chacha här är superbiffiga lilla söta jaag, har ju tränat lite extra på sistone och det märks
ju såklart på min super perfekta kropp. Och ni som har mig som idol, asos
bli inte avundsjuka för att jag är så perfekt och ni inte liksom... Ni kommer aldrig bli som mig
med det är inte fel att drömma... som jessica, hon får ju till och med klämma på mina
super porriga muskler hejdåååå
HAHAHAHAHHHHHHHAHAHAHHAHAHHAHAHAAHHAHA
En vanlig fredagskväll i järna,
Nu ska vi kolla på Hannah montana the movie, och sen har vi hyrt värsta filmen
som vi ska se på när dom andra har lämnat teverummet!!! MOAHAHAHAHA
Okej coolt, aa-
Var förövrigt inne i Södertälje, va med Pojkvän & Jocke. Ja det var rätt kul fast
jag kände mig lite mobbad där ett tag för att min mun tydligen är liten för
att jag inte kan få in mer än 2 fjärilsmackaroner, en bit sallad och en bit skinka, samtidigt :(
MEN JAG ÄR STARK OCH FORTSÄTTER KRIGA!!!!
Hajdo cherleeders ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0