Dag 10

Detta är snyggt
Det finns mycket som är snyggt, och jag vet inte riktigt om det är menat i klädväg eller?
Jag tycker att det mesta är snyggt, och är det inte det från början får man väl göra det snyggt,
allt blir vad man gör det till!
som jag brukar säga ;)
Jag vet att jag inte är som många andra, eller jag vet inte om det finns många andra som är som mig,
fast utan att dom riktigt vågar stå för det? Aja
JAG tycker det är snyggt att ha höga stövlar med klack till shorts.
JAG tycker det är snyggt med låga mörka jeans och en ljus magtröja.
JAG tycker det är snyggt när killar med mörkt hår har ljusa jeans!

Men det är bara vad jag tycker hehe, jag tycker ganska mycket men nu ska jag sova
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0