Dag 11

Något som gör dig arg

OJ. det finns en hel del som gör mig arg haha, skulle kunna skriva värsta listan!! :o
Nej så kul ska vi inte ha, tänk vad kul alla som ogillar mig skulle få, värsta boken om
hur dom ska reta upp mig, och det vill vi ju inte eller hur ;) *fniss*
Kan ju säga såhär, EN sak som gör mig väldigt arg är när folk låssas vara någon dom inte är,
att den ens tror på det själv liksom? ALLA som tvingas leva i den personens närhet måste ju fan
få något jävla psykobryt och bli alkis. Eller kanske inte riktigt men fan nästan!
Jag menar såhär, om en person går runt och låssas vara bättre, rikare, snyggare, snällare, populärare och mer självsäker än den personen egentligen är, måste inte det bli jobbigt för den själv. Att hela tiden behöva spela någon slags roll? Man behöver liksom inte alltid vara snygg, dom som tycker om en påriktigt finns ju kvar även fast man är ful och äcklig än dag, eller man kanske är rädd för att bli lämnad? Jag vet inte. Och att spela rik? Haha vem fan vill man lura då liksom.. *aahmentjaa fan ska du med och slööösa lite av pappas pengar liksooom? eller nej det gick liksom inte idag förstår du för asso jag ska göra annat* Haha kul att höra på iallafall ;) Man behöver väl inte vara rik för att va omtyckt?! Jag får 1000 kronor i månaden - 200 som mamma får för att jag är skyldig henne det sen min moppekurs, för den betalade jag själv. Eller håller ju på ;) Dom jag umgås med tycker ju inte mer illa om mig haha. Sitter och irreterar upp mig själv nu :D sånt är kul hahahaha.
Nej men förhoppningsvis förstår ni vad min poäng är!
Och känner du dig träffad? ;) well, kanske är dags att bli sig själv och sluta låssas som att ** lever värsta rikemanslivet när alla andra vet att det i självaverket är så.. Dags att göra något åt det innan ni får dåligt rykte kanske, för det vore ju fruuuuktansvärt om ** perfektaaa ********** skulle få dåligt rykte... :bigeyes:



DET VAR ALLT FRÅN MIG FÖR DENHÄR GÅNGEN,
för övrigt är jag just nu istallet med min 10åriga syster som ska börja rida i en
ridgrupp (hon har ju innan fått lektioner av mig)  det kommer säkert gå
skitbra!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0