Dag 16

Du som liten




så tuff va jag när jag va liten..
Vet inte om det är meningen att jag ska berätta hur jag va eller? gör det lite snabbt iaf!
.
Eftersom jag va liten vet jag ju inte hur jag va, eller jag vet ju en del och sen
har man fått det berättat för sig.. En bild säger mer än tusen ord, och ni fick
två som beskriver mig väldigt bra! När jag va liten alltså..
Jag va väl rätt livlig, nyfiken, envis och ja! I stora drag precis som jag är nu!
Haha. till och med så var det så att jag hade svårt att hålla kvar vänner
även när jag va liten! ;)
.
Kämparglöden finns där än vet ni! sånt växer man inte ifrån,
Jag vägrar att växa upp, för när blev man för gammal för att va sig själv?
Det kanske blir jobbigt i längden (haha fattar ni? längden och så är jag lång ;) )
älskar mina skämt föresten, undrar om dom va lika bra som när jag va
liten, fast de va dom säkert hehe

Kommentarer
Postat av: Mamsen

"Det va en gång ett spöte som hette Göte"...

2011-08-25 @ 19:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0