Dag 2 & 3

Min kärlek genom åren
Svårt att säga för kärlek kan vara på så många olika sätt. Men måste nog säga att min kärlek genom åren är mina vänner. Dom som alltid ställt upp och funnits när jag har behövt det. Älskar er och jag hoppas, och tror, att ni vet vilka ni är! ♥

Något som gör mig glad
Jag blir verkligen super glad när folk är posetiva och glada, när dom sprider glädje och tycker om sig själva, sånt gör mig glad! Sen blir jag väldigt glad av snälla kommentarer, och komplimanger!
Sov hos Jessicaa inatt, vi kollade 3 filmer och somnade kanske halv 3 hehe. Åkte in och fixade en grej och nu sitter jag här och väntar på att någon ska komma hem haha.. Aja någon dyker väl upp snart hoppas man ;) Eftersom min pappa fyller år idag antar jag att vi ska fira han! Men ingen är ju hemma som sagt haha, äsch det löser sig! Puuussss


Och grattis pappa ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0