Dag 4&5

Dina bästa tjejkompisar
Mina bästatjejkompisar, ja.. svårt att säga men jag skulle nog säga att J.H och Moa Andersson är dom bästa tjejkompisarna. Ebba och Moa Efraimsson är mer som storasystrar, dom har funnits hela mitt liv och ska alltid finnas kvar.
Men ja, där här ni förmodligen svaret ;)



Din familj
Well, "familj" kan man ta på olika sätt, för vissa är ens familj föräldrar+ syskon, för vissa är det hela släkten, för vissa är det på något annat sätt, osv. Men för mig är det nog såhär, jag har EN stor familj, men den har två kretsar. En inre och en yttre. Jag är mittpunkten som kretsarna svävar runt. I den inre kretsen finns mina föräldrar, mina syskon och mormor och morfar. I den yttre kretsen finns kusiner, fastrar, morbröder, sysslingar, och alla! Det är inte så stor skillnad på yttre och inre kretsen. Inte för mig iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0