Dag 9

Denna person skulle jag vilja byta liv med för en dag
Jag vet att om jag skulle få chansen att byta liv med någon för en dag så skulle det vara med en kille.
Någon snygg, populär, sexig, charmig kille!! Det är typ mina krav + att han ska va sexuellt aktiv hehe ;)
Men mer VEM jag skulle byta liv med vet jag inte riktigt. Någon som har allt det där så är det perfekt ;)
Har nyss vaknat, slänger upp ett litet inlägg för att annars kommer min manager lacka *fniss* ;)
Och angående mitt superduper gulliga inlägg som igår som älskling gjorde. Asso jag vet liksom
inte vad jag ska säga haha! Vart mållös osv.. men tack babu, du är underbar & jag tycker verkligen om dig.

Jag bloggar mer sen, kanske slänger upp något tidsinställt eftersom jag spenderar den mesta tiden i sängen
och jag orkar inte gå upp för att blogga! Tråkig :( men ja, så blir det när man är sjukling...
Det känns iaf bättre i näsan, förut sprutade det snor som värsta fontänen så fort jag rörde mig men det gör
det inte längre, nu är det mer som en vattenslang med dåligt tryck :D På bättringsväg alltså! ;)
Ska ladda ner någon film nu och mysa i sängen. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0