Don’t care what they say All the games they play Nothing is enough

some people call you ugly,
others call you weird,
but you know what?
everythingthey say is said only
because they are jealous of you.
Det går inte att dela in det man skriver i stycken, och det är riktigt jobbigt men jag kan inte göra något åt det tyvär. Desstuom har jag riktigt tråkigt men finns inget att göra, håller på att ladda ner film men eftersom vi har bytt någonting som jag inte minns vad det heter så är internet och allt hur segt som hellst, tar typ 4 timmar att ladda ner en film som brukar ta 7 minuter, it sucks! Får väl se vad jag hittar på, något finns det säkert gäller bara att komma på vad! Får se vad som händer imorgon, vet iallafall att Ludvig och David kommer och käkar här imorgon kväll! Take care people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0