du tar mig till en ny värld

Ahboo, sitter med mensverk, typ 4 dagen.. HATA HATA HATA!
Skrev ju knappt något om igår, var hos Pontus hela dagen typ, sen hem & åt
och sen åkte jag och Jessica tillbaka till Södertälje vid 9 typ. Gled runt lite fint
där, mötte Felippa och Emmy så snacka lite med dom, som gled vi vidare och
lite senare mötte vi dom igen!! Så ja vi umgicks med dom, sen skulle Emmy
hem, men hade ingen biljett, så jag fixade det!!! snäll som jag är hehe, har vart
så himla snäll på sista tiden :o vet inte vad det har blivit av mig :(
aja, jag och jessica drog till centralen kanske halv 11, träffade Pontus och Jocke,
sen drog vi hem med 11bussen.
.
Idag ska jag nu snart åka in till Södertälje med mamma, jag behöver nya gympaskor hehe.
Sen efter det åker jag till Pontus. Kanske sa det igår? hm.. Känner att mitt minne är
på topp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0