fml

Blev ingen skola för mig idag för jag känner mig inte alls bra. Det rinner snor och min hals känns jätte tjock, sen har jag ont i huvudet och ja, det finns inte något som känns bra. Eller fötterna är okej förutom att jag har några blåsor! ;) Usch.. Idag ska jag bara ligga i sängen, kanske ta ett varmt bad, dricka varmt och bli frisk! sova sova sova!! Hatar att vara sjuk för man blir så isolerad, fast det är skönt att inte behöva göra saker hela tiden. Om någon frågar om man ska hitta på något kan man alltid säga "nej jag är sjuuuk". Rätt skönt att ha sånna ursäkter ibland *fniss* hihi ;).
Nej nu ska jag krypa ner i sängen igen, min säng är mitt liv och min framtid. HAHA nej inte riktigt men nästan, där lever jag mitt liv!!
Ha en bra dag folkee! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0