fuck you right back

Vaknade för typ en och en halv timme sen, eller första vaknade jag vid 10 av att lillasyster kom med frukost på sängen ♥loveu♥ sen somnade jag om och vaknade senare ah. Jag vet fan inte vad som händer idag ska hitta någon som vill träffa mig typ. Var ju med Felippa igår i pershagen, eller ja inte bara felippa, men det var typ från början bara henne & lulle jag kände haha! Sen var de typ, anton, gurra, tor, christoffer, kevin, stefan, fopply, eller ja jag vet inte riktigt :( haha vart så förvirrad men aja! det var rätt trevligt iaf. Missade bussen hem så mamma kom och hämta mig. SNÄLLT! sen var jag ju i stockholm med ebba också, vi gick på 4D bio, hade picnik, åkte spårvagn och tunnelbana, gick lite vilse, lalla runt i gamla stan, åt glass och åkte båt, vi var dom enda ljushåriga på hela båten haha :o lite läskigt men aja! Ska hitta på något och göra nu istället för att ruttna! PUSS OCH KRAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0