H&A yeah

Hemma från skolan nu, kan ju säga såhär. Den här dagen var meningslös, vad har vi gjort? Hm, ingenting....
Är det därför man går till skolan? För att göra, i n g e n t i n g? För isåfall behöver man inte gå dit mer.
Har plågat Emma Saga Fanny och Annie med mitt blabblande eftersom jag inte har pratat med någon
annan än mig själv sen i typ tisdags. Lider med dom! Fast det blir nog bra :)
Är slut fast jag inte gjort något, eller jo, jag har iallafall försökt vara glad och sprida positiva tankar runt mig,
men ja vet inte riktigt hur det gick. Folk har alltid än annan uppfattning än en själv. Dock kan jag
erkänna att det va skönt att gå till skolan så jag slapp ligga hemma och deppa. Det får en iaf på lite
andra tankar. även fast du fyller hela mitt huvud, och framför allt mitt hjärta.
Ska lägga mig och sova en timma så uppdaterar sen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0