hey baby

Har nyss ätit middag, sitter och lyssnar på musik bara typ.
how fun isn't that liksom. hehe
.
Btw, har ni hört om han gubben som har skrivit en bok som går ut
till 4-8åringar, den boken handlar om en 14årig tjej som tycker
att hon är så tjock osv, sen bestämmer hon sig för att banta och när
hon bantar blir hennes liv så himla mycket bättre, i skolan och hela
köret... Enligt mig är det helt sjuk, förstår inte hur människan tänker,
han lär ju bli anmäld av hur många som hellst liksom...
.
Aja, ikväll ska jag bara ligga hemma och ta det lugnt, kanske kolla
på någon film, plugga lite engelska & franska, osv..
Kanske tar mig ut och springer, fast vet inte. Blir så fruktansvärt sent,
behöver egentligen inviga mina nya gympaskor + träna!
Är så himlans lat :(
ÄSCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0