if you want to see me down, you first have to beat me

Den här dagen har i största allmänhet sugit. Hittills iaf. Hade jag kunnat hade jag
lätt hoppat över den här dagen, har gått runt och varit grinig hela dagen, haft världens jävla
mensverk, velat ligga och grina på golvet, och slå alla som låter i onödan. Låter de kul?
ah skit kul! Började dagen med 1 timme franska. WIHOO. Sen NO, jag och Jessica och typ
halva klassen lacka efteråt. VI ÄR EMOT ORÄTTVISA!!!! Bara så ni vet liksom.
Sista timmen idrott, valfri konditionsträning så jag sprang, och nu sitter jag här, svettig och mensig
MUMS. Det är sånna här dagar man inte fattar att folk vill känna en, verkligen.
Nej nu ska jag fan hoppa i duschen, sen bädda om i min säng eftersom den är mensig,
och sen kommer J.H och då ska vi kolla på Hannah montana the movie, det är tufft.
Kanske åker till södertälje på den där festivalen som tydligen var, men vet inte.
Nu ska jag verkligen duscha, luktar fan förjävligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0