i'm in school

Ah tja bloggen nu sitter jag förmodligen i ett tråkigt klassrum och gör ingenting, eller jag vet inte..
Men något gör jag iaf och det är säkert skitkul!! asso omg så kul!!!!! Nej jag är inte mottiverad, inte sugen
jag vill ligga hemma i min säng och sova så jag slipper vara vaken. Sova är nog det bästa jag vet
man slipper tänka och man slipper höra andras kommentarer, man slipper vara medveten om vad som
händer och man är trygg! Drömmarna man drömmer kan man påverka, och gillar man inte drömmer är det bara att vakna. Det är tur för annars hade man fått panik. Nu ska jag fortsätta längta hem och göra något viktigt som man alltid gör i skolan! Perfekt.
För övrigt slutar jag någon gång efter 1, så jag gör väl ett inlägg när jag kommer hem. Annars klagar ju min manager *fnisss*
love suck big times

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0