I've heard this life is overrated. But I hope that it gets better as we go.

Har du skitit i ett prov? det har hänt
Har du sovit en hel dag utan att behövt det? ja många gånger
Nämn någon som fick dig att skratta igår: Pontus
Är du över 25? inte än
Vad köpte du sist? comviq kompis
Vad hände dig 1995? jag vann en simtävling mot dom andra spermierna
Kollar du på O.C? nej
När var du ute sist? idaag
Har du svurit idag? det gör jag aldrig
Vilket ord/meningar säger du ofta? precis
Hur ofta borstar du dina tänder? 2 gånger om dan, minst
Vad gör du efter gymnasiet? jag kan inte se in i framtiden, men det skulle vara coolt
Har du kört bil? ingen kommer någonsin få veta 
Har du pojk/flickvänn just nu?
Har du fobi för något? många saker men speciellt trånga utrymmen och vara bland mycket folk
Vad för djur vill du ha? en grisbjörn
Är du smart? jag är smartast

Är du blyg?
ja egentligen så är jag det
Har du åkt hellikopter? det är jag som kör dom
Är du kittlig? INTE NÅGONSTANS!!
Har du betalat för din rington? nej haha
Har du varit i Afrika? nej
Är du på G med någon? ♥
Har du en bästa vän? ja
Hur ofta är du inne på fb? nästan varje dag
Har du bra självförtroende? ja ;)
Har din mobil en sprincka på skärmen? bara en reepa
Har du sagt fula ord till dina föräldrar? skulle kunna ha hänt
Vad är du för stjärntecken? oxe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0