"Jag tycker om dig"- Åh gör du? Då har du och jag något gemensamt, för jag tycker också om mig!

Utan att låta allt för egoistisk, så skulle jag vilja säga att jag är så sjukt nöjd med mig själv. INGEN är perfekt, men alla har något! Det kommer alltid finnas fel hos alla, man ser felen hos sig själv skarpast, men man får lära sig att leva med det. För om ingen är perfekt på riktigt, varför låssas att det finns någon som är det? Varför säga att "du är perfekt" när den man säger det till inte är det? Det är bara äckligt falskt eftersom alla vet sanningen.
Jag är nöjd med mig själv, jag är rätt nöjd med hur jag ser ut, med min personlighet, med mitt sätt att vara och jag är stolt över mig själv. Det är självklart att när man får en komplimang höjs självförtroendet, och det är tack vare alla fina komplimanger jag har fått som jag stolt kan säga att jag älskar mig själv. Självkär? Ja det är ju så det ska vara. Det bästa förhållandet man har, är det man har med sig själv! Suck on that ;)
Jag kanske inte är omtyckt av många, jag kanske inte tycker om många heller, men om det skulle vara någons problem, skulle det vara mitt problem, och det är det inte haha.
Dom säger att "alla är lika mycket värda" men så är det inte. För mig finns det folk som är värda mer än mig, och en heel klunga folk som är värda mindre. Varför ska jag bry mig om dom liksom? They're like so whatever...
Jag väljer själv vem jag ska tycka om och inte. Det kan faktiskt INGEN annan ändra på.
men sen har vi ju the ugly truth ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0