Killar är som en kuggfråga- det finns inget svar

Kom precis hem, åkte runt med jessica och sen kom fredrik ett tag, sen lämnade han oss! taskigt aa...
Ska fixa lite nu inför imorgon då jag ska upp till stockholm med Ebba, hon ska få sin present :D eller presenter :S eller ja, hur man nu ser på saken! Ska faktiskt bli rätt mysigt sen är det ett + att det ska bli fint väder också ;)
Ska fan krypa ner i sängen nu för jag är hur trött som hellst, har ju sovit till typ halv 2 varje dag och imorgon måste jag typ upp vi 7 :( attans som vi brukar säga.. Helt random sådär kan jag berätta att min telefon är så efterbliven att det tar 13 minuter för den att radera 650 sms :( bara för att ni ska ha något att skriva ner.
Godnatt mathafackers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0