my attitude is based on how you treat me

Usch och fy! Mår verkligen inte bra känner jag, hunvudet snurrar, helt tät i näsan, ont i halsen, ont i kroppen och så fryser samt svettas jag. Hatar att vara sjuk på riktigt. Det enda man vill göra är typ att sova, vilket iofs kan vara skönt, men när man är så tät i näsan så man knappt kan andas och det typ forsar snor så fort man rör sig så har man lite svårt att somna, om jag säger så... Jag har iaf kollat film och legat under täcket med en kopp varm chocklad, kanske hjälpte det lite. Jag känner ingen skillnad alls just nu haha... Får se om det blir bättre under natten! GODNATT TOMTENISSAR, för snart är det ju jul igen hehe






aw, how cute isn't that liksom?! speciellt bilden i mitten HAHA :D

Kommentarer
Postat av: Moa Törnblom.

tack hjärtat, desamma <3

2011-08-16 @ 22:54:08
URL: http://moatornblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

en fråga bara, varför har du massa smink runt ögonen när du bara ligger hemma och myser?

2011-08-17 @ 17:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0