och sen då?

Är så jävla trött så det finns inte, jag vaknade vid 7 och drog till stockholm vid halv 9.
vimsa runt bland bussar och spårvagnar och tunnelbanor, såg på 4D bio, blev blöt och hade
picnik mitt på en enorm gräsmatta, eller en skog utan träd, eller ja man kan nog kalla det vad man vill,
lalla runt i gamla stan och åt glass vid slottet, åkte sightseeing båt där vi var dom enda med ljust hår och
tog oss hem med tåget. Usch vad jag har ont i benen, sprang ju igår och nu känns det, tänk er då att
lalla runt i stockholm en dag, tycker synd om mina ben, imorogn kommer jag ju inte orka gå...
Har faktiskt börjat städa i mitt rum och sådär och senare ska jag vara med felippa & lite annat folk, tror jag.
vi får se jag är ju helt slut så behöver kanske sova middag efter jag käkat! skulle också träffa viktor och sigge
men det glömde jag helt bort fram tills nu så ja får väl ta och göra något åt saken nu! kommer nog bilder från dagen
antingen imorgon eller ikväll, vi får se. Ha de gött

Kommentarer
Postat av: Kevin

Fin tjej :)

2011-08-07 @ 01:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0