Om jag vann 1 miljon så skulle jag...

Spara två tredjedelar på ett konto som jag inte kan använda förens jag fyller 22. Sen
skulle jag nog skämma bort mina närmaste lite, och skämma bort mig själv mycket!! Jag skulle
nog bygga ut mitt rum och göra om det helt, och såklart köpa massa kläder, och bara ha roligt :D
kanske spara lite men jag är inte så värst bra på att spara :(
Eller jag vet inte, det är svårt att säga egentligen men jag skulle nog slösa, fast jag är rätt snål, enligt mig själv, men endå :o
Vet inte riktigt om det blir skola imorgon jag känner mig inte bättre, har bara mer ont i huvudet och snoret fortsätter rinna. Men vi får se, jag gillar inte att va sjuk såhär i skolstarten... Men ja, vi får se som sagt.
Ska typ sova nu, haha kul? Jävligt skönt iaf!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0