People say that bad memories cause the most pain, but actually it's the good ones that drive you insane

Är hemma från skolan nu, slutade tjugo över 1 idag! riktigt skönt!
Ska troligtvis åka in till Södertälje och vara med Felippa om hon svarar någon gång ;)
ska även passa på att träffa pontus lite hihi :)
Haha min nagel har låssnat också, i skolan så skulle jag slå på en bok,
(dom säger att det va en bok jag slog på men jag är 99.9% säker på
att det var en pinne!!!!!!!!!!!) Så böjde sig nageln bak, så halva nageln har låssnat,
gör asont och är jätte äckligt haha! hatar blod :(
.
Ska göra något nu, typ en kladdkaka ;)
Uppdaterar senare eventuellllllt!

Kommentarer
Postat av: P

<3

2011-08-26 @ 00:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0