r.a.n.d.o.m

Ja, random, för jag vet inte vad jag ska skriva men jag känner att jag måste ju skriva något.
Så jag tänker så här, att jag skriver något meningslööööst! Nej men jag vet inte. Måndag idag vilket innebär
4 dagar till i skolan innan helg, + 2 dagar ledig eftersom de är helg, de visste ni nog inte!
Och ungefär såhär ser min veckoplanering ut!!!!
Tisdag- Skola, plugga lite, och sen ingenting
Onsdag- skola, plugga lite, träna tjejerna i fotboll
Torsdag- skola och sen ingenting
Fredag- skola och sen ingenting
Lördag- sova sen ingenting
Söndag- sova sen ingenting
Så händelsefull är min vecka, skit kul va?! ni får gärna hjälpa till att fylla ut veckan så tiden går snabbare
det blir så mycket roligare då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0