Så många brev, många sånger

Jag ber om ursäkt för att jag knappt uppdatera igår, först åkte jag till stallet med min syster och när vi kom
hem så städade jag och lite sånt. Sen kom Ebba hit och då lämnade jag henne för att möta Pontus. Vi typ kolla
film, åt, hade det bara allmänt chill& mys. Sen somnade jag nästan direkt efter att Pontus dragit vid 12 kanske.
Idag har jag inte gjort något hittills, eller jag vaknade 12 gick upp halv 1, ville sova längre men nah.
Sitter och lyssnar musik, och sen gör jag inget mer som inte är meningslöst liksom. Letar efter något att
göra typ, det är allt haha. Senare idag ska Isabelle fota mig lite ute. Behöver nya bilder känner jag ;)
Får väl se vad som händer efter det, förmodligen inget. KUL aa

Ska göra något vettigt nu, eller inte, vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0