SAMMANFATTNING AV SOMMAREN 2011!


Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
Ja det gjorde jag!

Vilka länder besökte du?
Finland hehe

Är det något du saknade under sommaren 2011 som du vill ha sommaren 2012? 
Självklart, mycket vill ha mer
Vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas? 
oj, är inte bra på datum så...
Största misstaget? 
förmodligen dom gångerna jag behövt prata engelska och failat..
Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Haha ja, annars hade något varit fel
Bästa köpet?

Något av allt skulle jag chansa på
Sommarens väder?
Kunde vart bättre liksom
Vad spenderade du mest pengar på?
Mat HAHAAH

Gjorde någonting dig riktigt glad?
JA!
Sommarens låt?
give me everything - pitbull
Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
gladare, helt klart

Vad önskar du att du gjort mer?
tagit chanser att lära känna nya människor!
Vad önskar du att du gjort mindre? 
legat inne och degat
Hur tillbringade du midsommarafton? 
Med la famillia först och sen ut har jag för mig?
Sommarens favoritprogram på tv?
family guy
Böcker du läst den här sommaren? 
en helt hög böcker! 
Största musikaliska upptäckten denna sommar?

Att jag verkligen inte kan sjunga, inte under några omständigheter haha

Något du önskade och fick?
Vara ute längre hihi
Något du önskade dig men inte fick?
Vilket av allt ska man väljarå?
Vad gjorde du första dagen på sommarlovet/semestern?
Skulle chansa på att jag var med jessica, som dom andra dagarna på sommarlovet :P

Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Om jag hade fått vara ute längre och haft fler vänner, ;)
Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2011?
Har gått naken hela sommaren :)
Sommarens hetaste? 
;)
Sommarens bästa tillfälle?

bästa tillfälle att göra vad liksom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0