She’s like so whatever, You could do so much better

Haha om inte J.H hade klagat på att jag inte uppdatera så hade jag förmodligen inte gjort det, hehe!
Har faktiskt ingen anledning heller, eller jo igår gifte sig min bror, sen var det inte rätt läge att blogga, och
idag har jag varit super seg + haft världens träningsverk HAHa, skitbra! Eller nej egentligen inte. MEN imorgon
ska jag faktiskt vara duktig! Vid halv 7 går jag och J.H ut och traskar en runda, sen hem och duscha osv för att
klockan 9 åker jag till Pontus. trallala. Har inte gått upp så tidigt på år känns det som!!
Anyway skolan börjar ju på tisdag, det känns inte okej! Har knappt haft något sommarlov ju :( 
Fast om man ska vara ärlig så har jag nog spenderat den största delen i sängen, BRA JOBBAT! Har ju haft trevligt sällskap där iaf, om man säger så ! ;) jag är så rolig hahahaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0