some things are meant to be

Känner att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva, men det kanske dyker upp något intressant senare! Sitter bara här hemma (eller ligger rättare sagt) och gör ingenting. Vilket iofs kan vara skönt men det är rätt okul att varje gång man rör sig forsar det snor ur näsan. HAHA. skitkul.. Jag är så mogen ibland känner jag. Jag har iaf gjort LITE nytta trots att jag inte mår bra. Tömt och stoppat in i diskmaskinen, satt på en ny maskin tvätt, sorterat tvätt. osv ;) så till min familj, hittar ni snor bland tallrikarna eller i era kläder så vet ni varför. HAHA hoppas någon gör det bara för att..
Nej nu ska jag sova några timmar till! Hastalavista baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0