tävlar för biobiljetter!

Jag är med och tävlar om två biobiljetter till filmen "Jag saknar dig" och här är min motivering
till vem jag vill bjuda med och varför!
Jag vill bjuda min käraste vän Jessica Haaparanta för att hon alltid ställer upp för mig,
alltid finns vid min sida och pratar med mig om det behövs. Hon är helt olik mig och
det är därför vi passar så bra ihop. Hon är och kommer ALLTID vara min bästa vän.
Det finns inget annat, hon är värd det bästa och jag vet att jag inte kan ge henne
allt, men jag tror inte det behövs heller. Jag tror att hon nöjer sig med småsaker eller
ingenting alls. För hon vet att jag älskar henne.
Jag håller på att läsa boken och den berör verkligen, jag tror att både jag och Jessica skulle
tycka om filmen mycket!
Jag älskar dig J.h
Här är jag med och tävlar
Jagsaknardig

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så fina ord <3 Amanda

2011-08-21 @ 17:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0