that's why?

USCH!
Det här var verkligen ingen bra dag att åka upp till Stockholm känner jag, först och främst gick vi
vilse, eller det löste sig tillslut men först va vi vilse!! Sen skulle vi ta ett varv inne på ung08 området men
det var så mycket folk (fjortisar) överallt så vi flydde därifrån efter några minuter. Sen har vi fan inte
gjort något vettigt, åkt tunnelbana, gått runt, och åkt hem. Båda två har iaf haft riktigt ont i huvudet och
känt oss sega i hela kroppen. Jag går runt och snorar som ett fån och sen är min hals helt bäng.
Kul att man blir sjuk när skolan börjar liksom? Aja kan faktiskt inte göra så mycket åt det. Ska hålla
mig inne och ligga i sängen framför en bra film med en kopp varm choklad! (Eftersom jag inte dricker te)
hehe.
Ni får ha det så trevligt folkeet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0