Time to go

Sticker till skolan nu, men varför? I don't know... Är verkligen inte sugen, är redan på halvkasst humör, jag försökte somna mellan 11 och halv 3 inatt men det gick inte, så när jag väl somnade vi halv 3 var jag sur. Nu när jag är vaken är jag skittrött, allt som händer runt omkringmig känns inte verkligen liksom, typ som det är en film eller något! Haha bra förklarat... Aja, jag ska nu, tapper som jag är, ta mig till skolan och uthärda en hel dag! WOW, eller? Nä men nu känns det ungefär som att ta medalj i OS. Det blir säkert bra och nu måste jag dra!
Ni får ett tidsinställt också eftersom jag inte kan blogga från mobilen!

u need attitude my friend

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0