U can't hate him, cause u 2 act the same way

Usch, jag är verkligen inte taggad inför skolan imorgon men vad ska man göra liksom,
bara bita ihop och traska dit typ. Har ju J.h och sen efter ska jag äta pizza hos ludde, fast
han kanske inte vet det än? Aja han får en trevlig överraskning :)
Whatever, ska typ lägga mig haha, gick ju upp 6 imorse och gick ut med J.h och gick HAHAH!
Galet.. Åkte till Pontus och kolla på dinosaurier film hehehehe (jag vet vad den heter men kan inte stava)
Hehe, aja sen somnade jag iaf och vet inte riktigt hur länge jag sov, men under tiden satt han och
spela. HAHAHA socialt det låter.. Aja ska fixa för imorgon och sen på dejt med kudden! Sov gott bloppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0