2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Det tror jag!

Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade nog inga nyårslöften :o

Dog någon som stod dig nära? Nej, som tur var

Vilka länder besökte du?
Sverige only..
Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Ohja, men de kan jag inte ta här! ;)

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
27april. min födelsedag hehe

Vad var din största framgång 2011?
Betygshöjning!

Har du varit sjuk eller skadat dig? Iprincip hela tiden

Bästa köpet? Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat, nej men jag vet faktisk tinte

Vad spenderade du mest pengar på? mat hahaha

Gjorde någon dig riktigt glad? självklart!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Fest hos mange - mange makers ,  smurfsången



Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare antar jag

Vad önskar du att du gjort mer?
Varit mera oväntad och vågat göra mer!

Vad önskar du att du gjort mindre?
Förlorat bra vänner.

Hur tillbringar du nyår? Det märker vi..

Favoritprogram på TV? Haha jaade är en bra fråga.. jag gillar typ bara att segglo på tv..


Bästa boken du läste?
har knappt läst några böcker iår!

Största musikaliska upptäckten?
Mina och Fannys extremt vackra insattser i allas vardag!

Något du önskade dig och fick? En laptop

Något du önskade dig men inte fick?
Lööshår, mer vänner

Blev du kär i år?
ja.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011? bra fråga

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? jarå.

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
slapp

Vad fick dig att må bra?
Pollarna, vännerna och familjen

Vem saknade du?
Jag saknar många

De bästa nya människorna du träffade år 2011? haha shit, det var svårt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0