allt går

Har varit på en föreläsning med några skolor i Järna istället för skolan idag, överlag var
det en väldigt bra föreläsning enligt mig! Den första gav inte mig speciellt mycket eftersom
jag inte röker eller snusar och inte många av dom jag umgås med gör det heller. Men
det var endå bra fakta! Så den handlade alltså om tobak och arbetet bakom det.

Den andra föreläsningen var det en kille som berättade om sitt liv osv. Det var väldigt intressant
faktiskt, det berörde och enligt mig är han en otroligt självstark person som klarar av
att stå och berätta om det inför så många ungdomar som förmodligen kan föreställa sig
det han berättar om. Vet inte riktigt vad det ger för effekt men det är inget liv jag vill ha.

Var dock lite jobbigt att ha kommentarer i ryggen iprincip hela föreläsningen men jag
tar det som en komplimang att ni orkar lägga ner så mycket tid på mig. Tack ♥

Nu planerar jag lite inför nästa vecka med brudarna och alla verkar riktigt taggade!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Give them the bird

2011-12-09 @ 19:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0