bra kväll

Har nästan precis kommit hem efter riktiga äventyr!

Hade iprincip legat naken i soffan hela dagen och typ svettats, chillat
och luktat äckligt när Emmy smsar och vill ha med mig på bio haha! Först
tänkte ja typ att de är ju ingen idé och de går endå inga bussar.. men så gick
det visst ett tåg till Södertälje 20 min senare, så jag hets-klär på mig, hets-sminkar mig
och hetsar iväg till tåget.. Hann med det också hehe! ;)

Sen i Södertälje tog jag och Emmy fel buss två gånger så vi hamna i Liljeholmen. Det var inte
lika lyckat men tillslut kom vi till heron! Mötte Tony, Fopply och Tonys syrra där så fixade vi
ut biljetter och allt..
Filmen var väl sådär, den var bra men den svenska versionen är bättre ;)

Åkte tillbaks till Södertälje efter det och vänta på min gulliga buss. Gillar att busschaffeuren satt
och sjöng hela vägen men de bara fint :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0