fridaay night, and whatsup?!!??!?!

Inläsningsdag idag och skit soft dag, började med engelska
men halva min grupp var borta så jag och Douglas satt
och snacka typ hela tiden eftersom vi blev klara efter 2 minuter...
Sen luciaträning haha och efter det åt vi lunch.

Efter det hade jag, julia, isabelle och nea NO inför provet som vi
gjorde, gick väl sådär haha ;) riktigt klurigt!
Sen drog jag och nea till bilden och målade en fin teckning + att hon
tuttuerade mig :( Nej men det vart fint!
Isabelle kom också så vi bara satt o snacka tills vi fick sluta och då
drog vi hem! Nu ska jag försöka hitta något att syssla med ikväll,
orkar faktiskt inte sitta hemma med min familj :(


min söta tuttuering :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0