friday night... again

Usch vilken dag! Värsta ovädret imorse och när jag hade gått ca 20 meter till Jessica
så var mina skor genomblöta. När jag var blöt hela vägen in till fötterna, nästan genom
jackan och det rinner vatten från snön i nacken så kommer en idiot som kör bil förbi
i typ 190 så det skvätter slask över hela benen. SCHYSST...

Fick gå i mina löparbyxor, en filt och blöta strumpor hela dagen i skolan eftersom allt
annat var så blött. Ska ställa det framför brasan så det torkar någon gång!
Sista lektionen idrott och idag körde vi coureträning. Är helt slut haha! otränad? ja visst.

Ska bli skönt med helg även fast jag typ bara kommer ligga hemma och ruttna som vanligt,
men om någon annan känner att den vill göra mig en tjänst är de lugnt om ni vill hitta
på något. Bara höra av sig, jag loovar!


märkte att det har börjat ösa regn ute nu också. Lider med er som var tvugna att gå hem i
det här vädret, kändes bra att få skjuts ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0