Funderingar

Alltså jag har tänkt på en sak. Tänk om det finns folk
någon annan stans, eller varelser av något slag. Som sitter
och kollar allt man gör som att man vore en serie, eller att
man var en serie för dem. Helt sjukt om det vore så för
dom hade fått sig riktigt goa skratt!

Om mitt och Jessicas liv hade varit en film hade vi varit
en musikal, haha! För när vi tänkte efter så kom vi fram till
att om den ena börjar sjunga något random så fyller den andra
bara i utan egentligen veta vad den andra ska säga! Haha sen
blir det någon konstig dans till det och allt möjligt. Precis som
på film när alla bara börjar göra något helt plötsligt! ;)

Well, ett jäkla skratt hade man fått iallafall! Eftersom våran vardag
är så random den kan bli så går det inte att inte skratta(eller någon
tråkig jävel finns det väl alltid som ska tjura sig igenom livet utan humor..)
Men för en normal människa alltså! :D

Jag brukar ibland sitta och tänka på allt jag och Jessica har gjort tillsammans,
och som tillexempel nu så sitter jag och skrattar för mig själv
bara för att det är så himla sjukt! Haha alltså det är kanske inte så kul
att tycka att man själv är kul, men det gör jag inte för jag är nog
världens tråkigaste människa... Men om det hade vart några andra så
hade jag helt klart skrattat!

Vi brukar dock inte dela med oss av våran randomness eftersom vi
bor i ett samhälle där iprincip allting man gör tas på fel sätt. Jag
vet att jag har varit en person som behandlat många illa och nästan letat
efter bråk, men nu orkar jag inte med det längre och jag jobbar faktiskt
på att bli bättre! Men ja, eftersom det är så som det är kan det kanske
verka riktigt konstigt att vi säger något och sen sitter och asgarvar, eller att
vi börjar slåss helt plötsligt. Men vi har kul, vi har så jävla kul och helt ärligt
så är Jessica den enda personen jag står att vara med flera dagar i sträck.
Bara för att vi är så olika och lika random, jag älskar att ha en bästavän som
är så- och jag älskar dig ♥

Men poängen med dethär korta inlägget var att det skulle vara coolt om våra
liv var en film, fast endå riktigt pinsamt :D


en vanlig dag i våra liv


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ni är bara för söta <3

2011-12-01 @ 14:07:20
Postat av: Anonym

Ni är bara för söta <3

2011-12-01 @ 14:08:14
Postat av: ALICE

sv; JAG BER OM URSÄKT!!!!

2011-12-01 @ 14:30:26
URL: http://aalicejunman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0