real bad update!


Ber om ursäkt för att jag inte har uppdaterat men jag har inte
haft något lust/tid/ork.. Okej där ljög jag. Tid har jag haft massor..

I Fredags var jag ute på landet med brudarna, hade det superduper
mysigt med bad, god mat och allt som hör till! - katterna...

Igår när jag kom hem kände jag mig inte så frisk så jag låg nästan
bara framför tvn hela dagen. Gjorde lite julgodis med mamma också!
På kvällen satt jag och bror framför tvn och åt chips haha, smal!

och då återstår bara idag; åkte ut till stallet och kollade på min lillasyster
när hon tävlade, Grattis till rosetten gumman och efter det till Gnesta
för att kolla på min brors handbolls match. Vinst med 22-6 till dom! GRATTIS

Nu på kvällen har jag bara legat och segat framför tvn och det ska jag fortsätta
med. Kollar just nu på Bridget Jones diary. GRYM!
Kolla ni också!

Godnatt

(kan av någon konstig anledning inte ladda upp bilder så...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0