Rubrik

Idag har jag och Jessica varit på ett gymnasium i Nyköping för
att se hur det var osv. Var riktigt trevligt och vi vart mottagna bra!
Rektorn hämtade oss på stationen och sen fick vi träffa eleverna efter
en liten pratstund. Alla lärarna var trevliga men lite mysko! ;)

Fick sitta och göra skarvsladdar haha, vi var fett grymma! Sen
satte vi ihop en lampa med en lampknapp och ett eluttag, BÄST!
Det funkade ju också..

Efter lunch var vi med 1orna på deras lektioner och ja, ett lite myskosätt
att lära ut genom att leka med stötar haha.. Fuck life vad klen jag va! Typ..
Jessica klämde skiithårt på min hand (alla i "klassen" skulle hålla varandra i
händerna och sen skulle stöten gå igenom..) och eftersom hon höll så hårt fick
jag en enorm jävla stöt. + att jag hade en toffs med järngrej på runt handleden.
Mitt hår var elektriskt resten av dagen :(

Vi fick också glass, festis osv :D hade en väldigt bra dag!

elmästarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0