sova en stund innan det är dags att vakna.

Har tagit ett bad, lagt "pore strips" och bara tagit det lugnt.
Mår inte riktigt bra just nu, tror jag har feber och sådär men
vi får se hur det är imorgon bitti... Har ju inläsningsdag så det
är en rätt skön dag trots NOprov och allt..

Var ju nere på stan tidigare med Jessica, Fanny, Isabelle och Emma.
Vi fixade julklappar, dom fikade och så träffade jag Tony & Viktor,
söta pojkar!
Känner mig riktigt stolt över att jag har fixat alla grundjulklappar idag,
kanske köper småsaker nu men nu får alla en liten julklapp iaf! ;)

Sängen ropar så godnatt, (har föressten varit på extremt bra humör hela
dagen. YEY ) :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0