TILL JESSICA

Jag lovar att jag har försökt sova fast jag kan inte sova.
OM jag skulle vara trött och tjurig imorgon för att jag sovit
förlite så vet du vad det är!!!!!!! Säger bara att det skulle kunna
hända. Men nu ska jag försöka sova igen och om jag inte somnar
så slår jag något hårt i huvudet så jag somnar!

och jag har ställt alarm men eftersom ja inte vet om telefonen funkar så
vore det fint om du smsade mig för säkerhetens skull någon gång innan
9. Då märker vi om alarmet har väckt mig.

Annars är det bara komma ner och väcka mig, då vaknar jag nog


Kommentarer
Postat av: ALICE

sv; det tycker inte jag heller egentligen, men jag känner mig inte så bekväm med att gå runt helt utan någonting eftersom tröjan är rätt tunn :p

2011-12-28 @ 08:41:24
URL: http://aalicejunman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0